Cityfesten

Ska jag orka sammanfatta cityfesten, aja jag har ju inget vettigare för mig..

Vaknade trött och sliten som ett jävla as i morse, med världens brännblåsor och rödsvullnader på magen, uppskuren tå och bakis uta helvete..
Om ni orkar läsa allt så får ni veta varför:P

Onsdag : Det var väll då allt började, cityfesten körde i gång:) Drack några glas vin när jag gjorde mig iordning och mådde underbart. var vart ute och allt:) Drog till Storvik och förfestade med karin, emma, alex, malin och lite mer roligt folk:) Sjöng kareoke och fan vad bra vi va på det där! " I love rock'n roll, so put another dime in the jukebox baby" I alla fall, så bar det av till Gävle sen, där var det hur mycket folk som helst. Men hittade marille, härjade runt med henne..
Minns inte så mycket av kvällen faktiskt, men fick för mig att göra en henna tattuering (exakt samma sak som jag vill tattuera i vinter, så att jag ser hur det kommer att se ut)
BIG MISSTAKE (det är bara brännblåsor och röda svullnader kvar av hela skiten nu, jag var tydligen allergisk eller nått sånt skit mot färger)


Torsdag: Drog till marika, och grillade med massa roligt folk:) sen var vi in till gävle och härjade:) Emilia körde i gång "ding ding" tävlingen:) haha fy fan;P Vickis vart full som ett jävla ägg och va uppkäftig mot vakterna, så hon håll på att ryka in i en fyllecell. Men vi räddade henne från det, petade i henne en langos sen tog vi hem henne. Men innan de köpte hon en ros till mig:) älskade hjärtat vad jag tycker om dig<3
KAKA!!!!

Fredag: Vi var till Johanna, dit kom en massa nytt och roligt folk:) vi spelade nå ölspel (om jag minns rätt) och hade skit kul:) Johanna började härja och kasta vattenmelon i annsiktet på mig och vickis.. sen kom vi ialla fall i väg till gävle,mötte en massa avesta folk där:) först lars:) Sen mötte vi braxen å lite mer folk:) Vi gick till Mc och käkade lite fyllemat. Nå mer vettigt tror jag inte att vi gjorde:S
Vickis kladdade ned hela braxens armar med an massa citat och grejjer..

Lördag: sista dagen, tack och lov. man började bli lite sliten.
Vi körde i gång redan vid halv två tiden. Folket kom hem till mig och grillade å förfestade:) Vi hade riktigt kul, vi kan det där med att sjunga en kväll i juni;) Sen petade vi in 10 pers i Johans bil, tog oss till busshålls platsen, åkte in till gävle:) Där tappade vi bort alla hela tiden.. Och dröjjde inte länge innan jag skar upp tån, så jag målade trottoaren röd med mitt blod. fy fan, och jag tål inte att se blod! aja, marielle tejpade i hop skiten med plåster sen drog vi (fick dock byta plåster fem ggr under kvällen för det bara blödde igenom)
Sen tappade jag och lars bort resten, men vi hittade Ebba Gold på scenen, så vi härjade till STAAATEEEEEEEEEN ÅÅÅ KAPITALEEET! i ösregnet..

Söndag: Mår inge vidare. sliten som fan! Vickis och jag har käkat pizza i dag och vart bakis. Sen var jag till hälsovårdscentralen med tån, dom skällde på mig. Jag skulle tydligen ha kommit in direkt för den där skiten behövde sys, så hade det gått för lång tid så då var dom tvugna att limma och tejpa i hop skiten. Men men .. Och ska till Sjukhust i morgon med den där jävla henna tattueringen, fy fan vad det svider, bränner och kliar. det ser inte vackert ut, det kan min vän vickis intyga. Och alla jävla sjukskösterskor som kom inspringade till rummet för dom ville se!

Nej nu orkar jag inte skriva nå mer! JAg tackar för mig, och vi ses igen på cityfesten nästa år;) Bilder finns på min bilddagbok http://dingalinn.bilddagboken.se/

Kommentarer
Postat av: vickis

MINNEN! fyfan vilka jävla MINNEN!

2009-02-07 @ 12:21:08
URL: http://viktoriareimfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0