helgen - 5:e augusti

Fredagen: Då va jag till avesta, härjade med vickis, sandra å lite mer roligt folk=) vickis spillde ut ett glas vin (ALKOHOL MISSBRUK) senare var vi ned på stan mötte massa roligt folk , käkade pizza. sen va jag på nån efterfest hos jimmy, men gav upp ganska snabbt och gick hem till lars å micke å kollade på film..

Lördag: Va till pappa och hälsade på, vi var till farmor en sväng sen va vi ut och kollade på emilias nya häst:D kingen, super fin:) sen ringde jag till vickis, kollade vad hon hade för sig hon va å drack hemma hos jimmy med hanna å lite folk. så då drog jag dit, sen va dom ned på krogen då va vi hem till mig å drack lite..
Sen ned på stan igen, mötte lite roligt folk. sen hittade jag adde då var jag hem till han å drack lite å kollade på film..  kom hem igen kl sex i morse..

söndag: sitter och pratar i telefon, hon uppdaterar mig om vad som hände henne efter att hon lämnade mig:P vilket var att ta hand om en väldigt onykter johan:P ska till papap en sväng i dag igen, sen i kväll blir de beck:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0