Länge sen/som vanligt

Fy fan vad jag är dålig på det här med att blogga, det går inte.
Jag orkar inte skriva. nu var det riktigt länge sedan.
Men jag har ju hunnit ha semester i två veckor och jag njuter som bara den=)
det är fest, fest och shoppande som existerat de senaste veckorna och filmkvällar. .vart största delen i avesta..

Va till valbo och shoppade med Mikaela:) va riktigt trevligt, hittade tre tröjjor, ett par jeans och spenderade en massa på underkläder. vet inte varför, fick nå ryck..

ska åka till avesta i dag, blir festa i helgen fastän jag hade tänkt att jag skulle ta det lugnt..
Ska åka å kolla på Emilias häst också, hon har skaffat en häst. eller ja pappa köpte en åt henne, va länge sen jag va där så lär väll pallra mig dit. .

Jag läste nått så himla klokt på sams presentation i dag så jag måste skriva med det här
"For your information: Redigt alkoholintag dödar som bekant hjärnceller och det är de sämsta hjärncellerna som dör först. Om man dricker alkohol regelbundet rensas därför dessa dåliga hjärnceller bort, vilket leder till att hjärnan blir allt bättre. Och det är just därför man alltid känner sig smartare efter några öl! ;) Tänk för att det har jag kommit på aldelles själv!"

Visst fan kan det stämma;)

Cityfesten nästa vecka, fy fan vad jag ska ha skoj! blir en massa grillkvällar och jag hoppas vädret står på min sida för en gångs skull i sommar:)
sen håller jag och johanna på å letar efter en sista minuten till bulgarien så om vi hittar nån billig så drar vi nästa söndag..

13:e nästa måndag:) så flyttar henke hit:) ska bli nice..

Nee nu ska jag fortsätta göra mig iordning, jag och becca ensamma :) Bror och föräldrar är å kollar på martins fotbollskupp! lycka till bror:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0