Måndag

Vaknade av att marielle ringde och väckte mig, minns inte vad hon sa men hon la på och sa nått om att hon skulle ringa upp..
Kravlande mig upp ur sängen och ringde upp henne iaf, och vad jag minns så ville hon inget vettigt..
Gjorde mig iordning iaf sen åkte jag till valbo och shoppade:) Brännde 3 000 på sånt som min mor kallar "inget vettigt"
Men men köpte iaf en höst/vinter jacka, jeans, örhängen, skor och en tröja:) Mycket nöjd..
Åkte hem sen, hjälpte mamma att frosta av frysen sen åkte vi ned och handlade lite mat.
Nå mer vettigt har jag väll inte gjort i dag, pluggat lite..

Sonata Arctica - still loving you   kommer verkligen aldrig tröttna på den låten<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0