Onsdag

Vart i skolan i dag som vanligt, va till Gävle och kollade på någon tecknings utställning med klassen också:)
sen slutade vi för dagen, då gick jag med Marielle till MIX och drack kaffe:) ( vilket måste vara det bästa som finns i hela världen, kan man bli mer kaffeberoende än vad vi är? :S )
Sen var jag och tränade en sväng, gjorde av med massa energi och lyssnade på In flames, nå bättre musik att träna till finns inte.. I fear there's a way out, touch of red break away!!!

Hem, lagade lite mat och pratade i kapp med Anlo :) Som jag saknar hur mycket som helst:( min älskade faster, men åker till henne i helgen..

Klippa mig i morgon bitti:) fan vad skönt att bli av med det här tjocka håret:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0