Tisdag

UNDERBART VÄDER!!
I går kom Marika till avesta, vi åkte till lillsjön och badade å solade:) Underbart, sen ned på stan och käkade kycklingsallad med vickis. sen åkte vi allihopa till Marikas stuga och badade å solade ännu mera:)
hade riktigt trevligt måste jag få säga:)
När marika skulle åka hem till Sandviken åkte jag med henne, kom hem till vårt stora tomma hus.. Familjen va på kryssning så va helt själv.
Va as varmt 32 grader på övervåning så kunde inte sova nått, slutade med att jag kl fem i morse la mig på stengolvet i hallen och sov..

I dag har jag solat, badat och bara slappat med Marielle och Mikaela:D lagt annsikts mask och en massa sånt där också:) haft en riktigt trevlig dag!

I morgon börjar Cityfesten!! :D fan vad nice!!

Vi sover på dagen vi saknar tidsuppfattning vi älskar snabbmat

VI E FESTFOLK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0