Torsdag

Vaknade i morse, kravlade mig upp för att släpa mig in i duschen, fy fan vad trött jag var. Men vaknade väll till lite granna, drack mitt älskade morgonkaffe..
Tog mig till frissan, där klippte och slingade jag håret. Jag blev super nöjd! Visst blev det fint? :) ni som sett det;)
Tog mig till skolan, fick reda på att på måndag har vi studentmössutprovning, redan? aja:P
Va ned på stan med marielle och johanna, köpte skor.
sen gick jag och johanna och käkade lunch på det nya cafét, super mysigt ställe:) Dock var mackorna så grymt stora, jag förstod inte ens hur man skulle äta dom, men jag fick väll i mig den till slut:P
Sen hem och byta om, sedan raka vägen till jobbet:/
Mikaela och karin va snälla och kom å hjälpte mig lite granna i alla fall, det är så grymt mycket att göra nu under ombyggnaden, plus att det ser helt förjävligt ut i butiken. stackars kunder:/
kom precis hem, ska gå och sova nu så jag orkar upp i morgon:P

Men vickis hjärtat då, det går bara utför för dig, du börjar bli som mig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0