Det luktar bakfylla!

Jag som trodde att det skulle bli en lugn och vit helg, men där trodde jag fel!
Tänkte att jag inte skulle hinna göra mig iordning ( sminka , fixa hår osv ) när jag kom hem från jobbet så därför avfärdade jag de planerna, men sen hade vi ju en Make up artist på jobbet, hon party sminkade mig så då kunde jag ju lika gärna gå ut tänkte jag.
Så lyckades jag väll bränna 600:- till, blev mycket billigare än förra helgen i alla fall, men fan jag har kommit på att det är dyrt att vara 18..

Drog till Centro efter jobbet i alla fall, förfesta lite där med bland annat Karin, Sofia, Mikaela, Linnéa och annat roligt folk:)
Sen kilade vi vidare till Kharma, dansa härja och träffade ännu mer roligt folk! Dj'n tyckte att jag skulle utmana bartendern, kan ju säga att han va helt värdelös och tom på fantasi!
sen stapplade jag hemmåt.. .

huvudet hänger kanske inte riktigt med, händerna skakar, illamåendet står mig upp i halsen.. Hur sugen tror du jag är på att jobba? Mellan 11.00 - 22.20

Blir fan inge krogen i kväll heller!!!

I morgon ska jag uppdatera min bdb, tömma galleriet i min mobil:) http://dingalinn.bilddagboken.se/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0