Inte ens då slipper man

Jaha, fortfarande halsont, hostar som en jävla gris, 39 graders feber och mår allmänt jävla piss! Men inte ens då slipper man mammas jävla gnäll och skäll!
Nej för då ser rummet förjävligt ut, en tröjja hade hamnat på golvet, en sko stod fel you name it!!! så har man försökt vara snäll och dragit sig upp ur sängen för att förbereda maten åt henne, så det första hon gör att skäller!
Och tydligen eftersom jag orkade sätta mig vid datan och prata i telefon så är jag inte tillräckligt sjuk, så nu måste jag städa hela huset i morgon!! Det ska vara om jag uttrycker mig som fredrik "Kliniskt rent!"
Jo men tjenare!! Var i från ska jag få den energin?!!
Det är så roligt att bo i det här huset verkligen!

Annars händer inte mycket i mitt liv, har knappt sett nån annan än nån från familjen på tre dagar! Står inte ut! Vill bli frisk!!! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0