Julafton - nu kommer tröttheten

Julafton och jag vill inget hellre än att gå och lägga mig så jag får sova ut ordentligt, helt slut efter en veckas jobb i julrushen. Fy satan vad folk det har vart, sålt slut på både det ena och det andra, kunderna hittar saker att gnälla på hela tiden, slog nytt säljningsrekord osv osv. Som tur var så får man uppiggande meddelanden till kassaskärmarna från chefen:)
I alla fall så har jag fått på tok för lite sömn denna vecka så jag somnade under kalle anka i dag.
Mycket nöjd med mina julklappar, fått allt från smycken, tallrikar till singstar osv.
Även fått en äkta Hermes scarf av mormor *mycket nöjd*
Den kommer att andvändas flitigt vill jag lova.

Magen är mätt och belåten, trött på julmat men ändå ska jag orka trycka i mig lite mer i morgon är det planerat. Då bär det av till avesta, till farmor. Fira julafton igen med den sidan av släkten sen blir det utgång på kvällen.
 

Kommentarer
Postat av: Majda

god jul :)

2007-12-24 @ 18:29:30
URL: http://Majdas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0