1:a och 2:a Juni

Jag vart så grymt lycklig i går när jag vaknade och såg att det efter en veckas regn var sol ute:D
Gick till skolan och lämna böckor och blommor sen hem och gjorde mig redo för 60/70!
Haha shit vad jag såg ut, rosa klänning å grejjer.. jag kände mig så ful, men å andra sidan så var inte alla andra heller så snygga;)

Jag och johanna åkte till Elin, fixade håret där. sen förfestade vi där med en massa folk i olika lägenheter:P haha:)
ned till stadsparken och härjade lite granna, sen in på bolaget och dansade järnet till typ freestyle och gyllene tider:) haha
jag hade så grymt jävla kul:D

I dag mår jag dock kanske inte lika bra, speciellt inte mitt hår som tupperades som fan i går! så det ser ut som en rishög!!
Men men måste försöka vara piggelin nu, mormor och morfar kommer hit sen ska jag åka till avesta:) '

p.s bilder finns på bilddagboken;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0