24:e Maj Torsdag

Min syster kom hem i natt och väckte mig, och så väckte vi mamma.
(av vissa anledningar).
Men i alla fall när allt löst sig så satt vi kvar i köket och pratade ett bra tag. Det var mysigt:)
Desvärre var det i morse när jag skulle kliva upp, usch vad trött jag var.
Hade en kort skoldag i alla fall, är färdig med allt på historian så behöver inte vara med på dom lektionerna.

Vart till Valbo och köpt ett linne som jag ska ha på mig i morgon:) Jätte gulligt.

Fredrik åkte till sthlm i morse.Han är aldrig hemma nu för tiden:( Bara mässor hela tiden, golf, fotbollsträningar eller på jobbet hela tiden. Ser han aldrig:( saknar att umgås med dig. Men jag visste att det skulle bli så här när du tog butiken så. If it makes you happy.

Nu ska jag packa så jag har allt klart för i morgon för då åker jag till avesta:)



I carry your heart, I carry it in my heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0