27:e Maj

I går hade jag grymt kul, först satt jag, vickis och marielle hemma på deras balkong och drack lite i solen och pratade massa skit och bara hade allmänt kul:) Jag gjorde sorbé av Cube:P Haha de vart gott, för tycker inte om cube i vanliga fall men som isglass vart det svin gott:)
Sen var vi över till oss (anlo) och härja lite på våran balkong:)
Vi var ned på stan efter det, basshunter hördes nog ända till krylbo:S
Sprang runt och träffade massa folk, sen va jag och marielle in på området och lyssnade på
roosvält.
skoj:)

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå fortare, ska med tåget lite senare. Åka hem igen.
men är nöjd med helgen.
Ha ha ha och hur bra mådde du då vickis i morse;)








Varför vill jag alltid ha det jag inte kan få? :( 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0