28:e maj

Hatar regn!!  I alla fall när det är kallt ute!! Så jävla drygt.. Mycket att göra i skolan nu också, måste bli klar med min jävla bilduppgift.. gaaaah! redovisning på onsdag, dansupv. i morgon, men bra kan inte ens dansen!! ska ju bli skoj..

MEN KUL DÅ!! Jävla skit! Fick ut schema under midsommar nu! Jag jobbar på Midsommar afton(fredag) 08.00 - 16.30
midsommar dagen(lördag) 10.00-20.00 Söndagen 10.00-20.00

Vad kul, jag kommer alltså inte kunna göra någonting under midsommar, och familjen åker bort så när jag väl har slutat så får jag sitta själv hemma!!

And I know this much is true
baby you have become my addiction
I'm so strung out on you
I can barely move
but I'm likin' it
and it's all because of you
never get enough
he's the sweetest drug


think of it every second
I can't get nothing done
only concern is the next time
I'm gon get me some
know I should stay away from
cause its no good for me
I try and try but my obsession
wont let me leave



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0