Blogg

Jaha även jag lyckades falla fär nya trenden att blogga.
Inte för att jag har något vettigt att skriva om egentligen.
Denna dag har bara varit helt slapp, vi hade studiedag i dag.
Försökt ägna dagen till att göra allt skolarbete som måste göras. Inte färdig med allt, men har kommit en bit på vägen i alla fall :)
Sen har jag tittat på mamma när hon har packat, hon och Fredrik åker ned till Gbg i morgon och kommer hem på onsdag...
Har för tillfället inget vettigt att skriva om, så nu tänker jag kila och sova för ska upp tidigt i morgon,
ska paddla kanot med klassen, och det ser jag verkligen inte fram emot. men det är obligatoriskt så har väll inget val.

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0