Kanot 22:a Maj

Jag hatar detta väder! Verkligen hatar, duggar och är grått och kallt. Så har det varit hela dagen, och vad har jag roat med mig hela dagen? Jo, paddlat kanot. Men jag överlevde fan, grymt. Paddlade mellan halv tio och tre:S har blåsor i händerna...
Börja av dagen var lite jobbig, jag var irriterad på läraren och andra personer av flera anledninger. Också för att jag har så otroligt dåligt tålamod. sen hade vi "fikapaus" och då passade jag på att avreagera mig på läraren, för jag var så förbannat arg. För att jag frös så mycket , så paddlade jag, jennie och malin i förväg med lite folk:)
In i nån konstig fors där wille och widar blev fast:) haha
Vi lyckades ju duktigt nog ta oss loss själva utan problem:) hihi

Efter kanotpaddlingen så väntade jag bussen i regnet, åkte in till stan och hämta ut recept till nya p-piller så ska hämta ut det i morgon.
Just nu orkar jag inte.
Ska laga mat till mina syskon, eftersom mina föräldrar åkte till gbg i morse.

Föresten så hatar jag Tele2! vad håller dom på med?! dom väcker mig med två st sms halv fyra i morse?!! vad är det för jävla tid att skicka sms på? och vad står det? joo, " glöm inte bort mors dag på söndag. snart kommer en bild som du kan dela med dig till dina vänner"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0