1 nov Torsdag

Jag är värdelös på att blogga, för jag orkar inte skriva varje dag så när jag väl skriver så blir det jätte mycket för att jag ska berätta allt:P 
kanske borde sluta men men..
I lördags så  gjorde jag ju högskoleprovet, det gick ungefär helt åt helvete va skitsvårt..
På kvällen va jag över till Marika och käkade middag, sen jag och johanna hem till henne och glodde på film.

tog mig till avesta på söndagen va där fram tills i går, då åkte jag hem och gick på maskerad/halloween fest hos mikaela. Mycket trevligt, jag var utklädd till mrs Maffia (bilder finns på bdb)
Dessvärre var det i går morse när jag skulle ta mig upp och gå till jobbet:/ bakis va väll förnamnet kanske, men efter halva dagen på jobbet så mådde jag bättre.

I dag har jag lunchat med mamma, hjälpt henne att handla, försökt att plugga.. Alltså inte mycket vettigt egentligen och inte ska jag göra nå vettigt resten av dagen heller.

hittat ett blåmärke på mitt ben som jag inte vet vart det kommer i från:S såg det i går kväll, måste va från festen men jag slogs väl inte med någon vad jag minns i alla fall.

För övrigt så är det KAOS på jobbet så mycket som ska bli klart, stressa stressa stressa. och vette fan vad byggarbetare håller på med, sätter upp en stor skyltgejj ovanför pastan som det står "sommar på burk" , den ska väl liksom vara vid marmeladen:S  Men dom påstod att där skulle den sitta!  Så jag har bara en fråga när fan blev PASTA SOMMAR PÅ BURK? :S
Aja blir säkert skit bra, dom har fått upp hyllorna nu där sminket ska vara=) jätte fint blir det.

I morgon ska jag hälsa på pappa, bowla med Wilma ska jag göra också hur bra nu en sex åring bowlar hmm ,troligtvis lika bra eller ja dåligt som mig..
blir nog skit bra det där:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0