11:e nov Måndag

Måndag morgon det vräker ned snö utanför fönstret, äter frukost och tänkte uppdaterta min blogg igen...
I fredags fyllde jag 18! :) Hallelujamoment!
Tyvärr var man så uppspelt så jag kunde knappt äta nått på hela dagen, vilket gjorde att alkoholen slog till rejält. Blev väckt fem på morgonen av sms, visste inte om jag skulle strypa människan eller tacka för att hon grattade mig, han precis somna om sen kom familjen in och sjöng för mig, fick massa paket, smörgåstårta och champagne. .
Förfest på lottagården på kvällen, sen blev det  centro och senare Kharma. hade mycket roligt! :)
En sak som jag aldrig kommer förstå mig på, varför? Så fort jag ska ha fest så blir det snö storm?! :S I belive in karma what you give is what you get return?

I lördags morse mådde jag mindre bra, ägnade morgonen åt att vara orolig och leta efter lars. Tillslut fick jag tag på honom, han hade tagit en taxi till gävle mitt i natten..

på eftermiddagen kom släkten och firade mig, middag och ännu mer champagne. Hade jätte trevligt:)
sen fick mamma och lillen för sig att vi ska ned på krogen kl halv två! så aa vi hann väl vara där en tjugo minuter. Och tur var väll det eftersom mamma valde ställe och snittåldern låg på 45!

I går spenderade jag hela förmiddagen åt att kolla på en massa vänner avsnitt, sen gjorde jag mig iordning och kilade till jobbet.
När jag kom hem grattade jag fredrik på fars dag<3
Han kanske verkligen är världens bästa<3!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0