13:e nov tis

Sitter just för tillfället på Bessemer och skriver nationella uppsats skrivning i Sv B, fast jag är precis klar så sitter och roar mig med att blogga och snoka i folks bdb..
Hittade ett lite roligt horoskop ckså, så här stod det om mig
Skorpionen (24/10-22/11)
Du är värst av dem alla.
Du är slipad i affärer och helt opålitlig.
Du kommer att klättra till toppen av karriärstegen på grund av din totala brist på etik och moral.
Du är den perfekta skitstöveln. De flesta skorpioner blir mördade.

hmm, vet inte vad jag ska säga om det där, tycker kanske inte riktigt att det stämmer in på mig men men:P

senare i dag så ska jag till Valbo med Marielle:) enda roliga den här veckan, annars jobbar jag nämligen varje dag.
Hade lite roligt åt en kille på jobbet i går, han råkade dra ut sladden till atg maskinen men förstod inte vad som vad fel så han sa åt mig
"Ring en elektriker"
" Men du är ju en elektriker!!"
hmm, undrar vad dom egentligen har för kvrav på Midroc..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0