Från krogen till jobbet

jaha nu sitter man här och ångrar att man drack så mycket i går, att jag ens drack överhuvudtaget! vill verkligen inte jobba i dag men vad jag har för val.. jobbar 11.30 - 22.15 Så hela dagen lär jag pina mig igenom på jobbet..
Fick en så fin kommentar av mamma i morse ockå
- Så där kan du inte se ut på jobbet! Du måste hämta sminket hos johanna och sminka dig lite, du ser ut som ett gammalt fyllo, du är ju likblek, kolla påsarna under ögonen! Alltså inte illa menat...
men du är ju typ blå under ögonen...
hon måste verkligen älska mig<3
Sminket har ju hos johanna så jag kan inte ens sminka mig..
Fick göra mig iordning på rekordtid hos johanna i går, för kom hem från sthlm halv åtta så då var det bara att kasta sig in i duschen! Haha på bussen till sandviken från gävle hamnade man med en massa roliga människor, jag var för nykter för att hänga med i deras härj men de flesta av dem mötte jag ju på krogen senare :)
Va ut med johanna, emilia, eva, emil, linn och frida. Mycket trevligt:) Förkrökade hos johanna sedan drog vi till Kharma, sedan hamnade jag uppe hos emil en sväng sedan in på marquee
Tog sällskap hem med en tjej som hette anna som bytte skor med mig för jag kunde typ inte gå, för jag hade så jävla ont i fötterna! höga pumps BRA LINN BRA!!!
Mina fotsulor lider i dag, måste köpa mig partyfeets..

Undra hur jävla mycket jag brännde i går, alldeles för mycket vet jag, livsfarligt att gå på krogen med kortet, måste lära mig att ha kontanter i stället.
Men men fan roligt hade jag i alla fall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0