Nå så fruktansvärt kaffesugen!

Sitter i skolan, är kaffesugen och lyssnar på the voice..
har precis slutat, men tänkte att jag ska stanna kvar ett tag och plugga lite så jag får lite gjort, sedan ska jag kila till jobbet. Vi har visningskväll i kväll.. Vet inte riktigt om jag egentligen ser fram emot det, låter inte särskilt roligt men jag har väl inte mycket till val antar jag.
Och som jag kom på i natt när jag skulle sova, fan jobbet har tagit död på mitt sociala liv de senaste två månaderna (okt och nov)..
Såg det i min almanacka i går kväll, jobbar hur mycket som helst på senaste tiden. Inte så konstigt att jag inte sett röken av mina vänner.. Skola, jobba, äta, sova , skola , jobba osv. sen på helgerna om jag är ledig blir man helt till sig och vill träffa allt och alla, men slutar med att jag åker till avesta och festar.

Va i avesta nu i helgen, va ut i fredags en sväng va dock inge folk ute men va rätt trevligt faktiskt.
I lördags va vi hem till Lars och härjade sen va vi till flying och skulle kolla på byz, tror att jag lyssnade på två låtar eller nått sen gav jag upp och gick ut en sväng med lars.
Vidare till  athilas och käkade pizza:)

Neej nu lär jag gå och köpa mig en kaffe innan jag blir tokig. .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0