23:e okt Tisdag

Antar att det var länge sedan jag skrev, så får väll uppdatera helgen osv..
I fredags åkte jag till Avesta. Drack lite öl och snackade skit med vickis och marielle ,sedan ned på stan. mycket trevligt=)

På lördag morgon fick man släpa sig upp tidigt och åka hem till sandviken igen med anlo och kusinerna, för vi skulle hälsa på henke. Så vi käkade lite smårgåstårta hos mig sedan åkte vi till valbo en sväng också=)
Tillbaka till avesta på eftermiddagen, tog med oss pizza hem och var onytta:)
Sedan började jag och anlo göra oss iordning för att börja dricka..
Marielle kom över och hämtade mig så gick vi till Lars. Där slutade det med att  det kom dit en massa roligt folk=)
va väll ned på stan sen och mötte lite mer roligt folk, kom på då att fan jag kommer ju inte in i lägenheten för jag hade glömt nycklarna i sandviken! illa linn illa!
Men men det löste sig i alla fall..

Söndag morgon, va jag lite sliten, låg och kollade på Oceans 13, mycket bra!
Sedan var jag över till lars, fy fan vad det såg ut! dom jävlarna hade ju haft efterfest å:P va stearin över hela balkong bordet, glass splitter, flaskor/burkar och luktade gammal fylla! Duktig  vän som jag var så började jag väll städa, lars började hjälpa till och micke käkade macka och kollade mest på..

sedan på kvällen tog jag mig hem till sandviken igen * suck*
Och trött som jag var så glömde jag stövlarna på tåget så måste köpa nya.. Kul, haft dom i två veckor..

I skolan har vi resurs vecka just nu, dvs vi har bild hela veckan! jag har målat en jätte stor målning som täcker en hel vägg, blev klar i dag, så började på en ny lite mindre i dag. Kommer bilder på bdb'n i slutet av veckan.
Nu ska jag kila i väg till jobbet:/ Slutar 22.15 i kväll:/

Now that it's morning,
Where do you want to go from here?
Well now that we're sober,
Do you think of me more clear?
Woah now, now that your head is right,
Did you dig last night?
It keeps playin in my mind.

I gotta thing for you.
An I know the night is crazy,
But I still remember wakin up and kissin your head one more time...
I gotta thing for you.
An I know the night was hazy,
But I still remember wakin up,
An kissin your head one more time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0