Helgen - Candle in the wind

I fredags va jag ut med Jenny å dom, mycket roligt:) När dom gick på krogen hittade jag, han skickade i väg mig med två st, William och fredrik tror jag att dom hette om jag inte minns fel. .
Dom va faktiskt roliga=)
ned på stan sen igen, hittade lite roligt folk. Hittade dock aldrig vickis.

på lördagen va jag och hälsade på farmor, pappa, emilia och wilma kom dit. .Wilma fick sin födelsedagspresent av mig, ett bismarc armband:) hon blev jätte glad.
sen va jag och vickis hem till mig, va med anlo ett tag. sen drog vi till Adde och förfestade med dom:) '
när dom drog på krogen så va vi över till johan. Där fick jag höra att jag var ond, jag tröttnade och gick hem:P

I går lagade och åt jag och vickis tacos:) sen kollade vi på film med lars och micke. För en gångs skull valde jag film och kan man tänka sig, en bra film! Stomp the yard, den va lite mysko men ganska bra faktiskt:)

Usch fy fan vad hemskt, sån där borde inte få hända. :(
Rip..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0