Måndag 15 okt

Jaha då var helgen slut, har tagit det lugnt i helgen. I lördags va det så klart fotboll:) kollade hemma hos mikaela, fruktansvärt trevligt:)
Sen va jag hem och kollade på nya beck filmen med mamma och syster:)
Shoppa en sväng har jag hunnit med också, det hittar man alltid tid för. .
Jobbade hela dagen i går, var inte det roligaste jag gjort. dagen började med att vi fick jaga fåglar som flugit in i butiken sex st sädesälor. .

Måndag igen *suck*
Jag tycker inte om måndagar, ska plugga i dag sen ska jag jobba i kväll. börjar inte förrän 17.00 och slutar 22.20

Why'd ya have to be so cute?
It's impossible to ignore you..
Must you make me laugh so much?
It's bad enough we get along so well..
Say goodnight and go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0