damn..

Fan, nu har jag nog kommit på vad jag vill göra. Jag vill nog plugga på Nackademin, men frågan är ju om betygen räcker. Att jag börjat plugga stenhårt nu sista året fattar jag inte, varför kunde jag inte börja göra det i ettan för? :S
Aja, får la se hur fan det där blir..
Vill ha mars så nya katalogerna och nya ansökningsblanketter kommer ut, så jag kan söka.. 
Vette fan vad jag ska ta mig till om jag inte kommer in!!

Sitter i skolan, pluggar på samhällskunskapen, Mycket tråkigt.
sen måste jag roa mig med att sitta på bibblan och göra klart sv uppsatsen, sen kila till jobbet
har stängning i kväll:/ värdelöst..

Tjej 1: Jag träffade värsta grymma killarna i går, dom gick på KTH
Tjej 2: ååhh fan vad coolt, är det nån slags ny drog??
(hahahah taget från tjuvlyssnat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0