Fredag/lördag morgon

Va ju ut i går, va riktigt kul. va hem till lars å drack lite vin:)
sen kom micke, skit sur efter att ha förlorat matchen, vickis tittade förbi och hämtade sina öl sen försvann hon lika snabbt igen:(
Lite senare kom, amanda, matilda, emelie och adde:) tror att jag minns rätt på namnen:)
super trevliga hela högen  i alla fall.
Härjade på lite granna, sen ned på stan.. folket drog på krogen så man blev ju lite själv som vanligt, men hittade emil iaf:) så vi gick å käkade pizza

sen gick jag hem å la mig å sov hos lars, dum som jag är tänkte väll inte jag på hur han skulla komma in i lägenheten eftersom jag hade nyckeln. Och när jag sover, då sover jag. så hörde inte mobilen ringa heller.
Så stackarn fick klättrna upp på grannarnas balkong för att sen försöka ta sig upp på sin egen. Vilket han lyckades med, vaknade av att en frusen onykter lars står å bankar på balkongdörren..

Nu ska jag göra mig iordning och åka till Lager 157 med marielle, shoppashoppa:)

Kan inte människor förstå när man inte vill prata med dom?! Kan dom bara ge upp, lämna mig i fred...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0