Fullt upp torsdag

vart i skolan, beställt studentmössor och grejjer:) Blir fin fint det där, och dyrt:P
Fick tokrus på vår idrottslärare, det är en människa som jag aldrig har kommit överrens med och aldrig kommer att göra heller, klarar inte ens av att titta på människan utan att bli irriterad, den människan går mig verkligen på nerverna! Fy fan, fattar inte ens varför vi har han, han kommer inte överrens med någon i klassen. aja, får väll stå ut ett år till antar jag.
På lunchen va jag ned på stan med marielle och elin=) hällde i mig kaffe, elin köpte present och jag köpte mig en väska.
sen skola, slutade kvart i fem. Då var jag och Marielle och kollade upp allt med vårt projektarbete, så kom hem efter klockan sex någon gång. Usch har vart en lång dag, hällt i mig ännu mer kaffe nu, så jag ska orka plugga lite mer. sen får la se vad som händer resten av kvällen, troligtvis plugga antar jag..
mormor och morfar tog sig till sandviken i dag också, men hann inte hälsa på dom:( Får ta det en annan gång, saknar er<3


Måste ringa vickis också, och prata i kapp..
får se när jag ska hinna det.. Och henke spelar match i dag också, sry att jag inte kunde kolla på. men hoppas det går bra för dig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0