Helgen - time square can't shine as bright as you

Fredag: Tog mig till avesta, va ned på stan med marielle å käkade kycklingsallad. Sen sprang vi runt på stan ett tag, mötte lite roligt folk :) på kvällen tog vi oss till micke, vi skulle sjunga sinstar där. Kom en massa roligt folk, kunde inte bli annat än roligt:)
Marielle spillde vin på mig, jag skulle hämnas, lång historia men jag hade gjort nått med duschkranen å grejjer så slutade iaf med att både hon och vickis va helt dygnsura.. Vilket inte va med min mening men jag åkte på en rejäl utskällning av vickis.
Folket drog i alla fall på krogen lite senare, så micke gav nyckeln till mig, vickis, marielle och jennie så vi kunde va kvar. Stort misstag eftersom att när vi hade tröttnat så tog jag med mig nyckeln och gick hem å sov. Så han kom inte in när han kom hem från krogen.

På lördag morgon va jag med anlo hem till farmor, va trevligt:) sen tog jag det lugnt hela dagen.
På kvällen va jag och vickis hem till en jätte trevlig  tjejj som hette Malin, där var kenneth och Sandra:) senare tittade mer folk in, två salabor och Alexandra.
Micke fick skjutsa oss till ottoson sen, där det var roligt folk:)
Hade riktigt roligt, sen va vi ned på stan och frös och tappade bort varann..

Söndag: Jag gjorde nog inte mycket vettigt, va hem till marielle vi va och hälsade på hennes farmor, sedan min farmor.. Tittade på kort och käkade glass. På kvällen kollade jag, vickis, marielle, lars och micke på nya beck filmen "tysta skriket". Bra men lite udda, sen kollade på "knocked up",  jag trodde aldrig att filmen skulle ta slut..

I dag: är det ju måndag. ska åka hem till sandviken  idag. Marielle ska köra *nervös*, men skit samma jag är för försäkrad hoppas jag. Sen kommer anlo, linus, stefan och sofia till sandviken, vi ska kolla på henkes match.

I told myself I won't miss you...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0