Helgen

I fredags efter jobbet va jag till johanna, va massa roligt folk där:) Dom hade käkat tacos, så jag fick äta resterna:P
men men va riktigt trevligt:)

på lördagen umgicks jag med syster på förmiddagen hon och jag lyssnade på crash and burn och käkade flingor:P
På kvällen va jag till gävle å va på bio, vi såg en riktigt värdelös film.. Supersugen hette den..
Kom hem och tog det lugnt bara, sen ringde syster och ville att jag skulle komma och möta henne, snäll som jag var så gjorde jag det..

I går hjälpte jag henke att måla om hans rum, det gick väll bra men jag har fortfarande färg på ben och armar..
sen va vi hem till mig och käkade, senare kilade vi över till Emil och kollade på Heroes. så grymt bra serie

ledig från skolan i dag, men ska till jobbet nu.. slutar kvart över tio kväll:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0