I don't want to miss a thing

I går var jag i skolan hela dagen, hade redovisning på samhälls kunskapen,det gick väll så där.
Matte lektionerna blir bara jobbigare och jobbigare, matte C, vad fan tänkte jag med? aja, det ska väll gå bra,så fort jag får det förklarat för mig så förstår jag ju.  tur det. .
efter skolan var det raka vägen till jobbet som gällde,sedan jobbade jag hela kvällen. Kom hem halv elva, då pluggade jag en timme, har börjat med projektarbetet  och är så inne i det så vill inte sluta..

Äntligen fredag, sitter i skolan. Har digitaltskapande sen hara jag fotografisk bild så ska i praktiken sitta framför en dator hela dagen.. helt värdelöst.
sen efter skolan ska jag till jobbet, slutar halv elva i kväll också..

I don't want to miss you..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0