Söndag, Big girls don't cry?

Fergie ft. Sean Kingstone - Big girld don't cry (remix) underbar!!

Jaja i alla fall va ju ut i går, mycket trevlig! Jag, micke, lars, vickis och marielle körde på med en massa lekar typ snurra flaskan och "jag har aldrig", alla andra va tråkiga och tittade på:P men i alla fall jag och vickis vann, och det är tydligt det!
i alla fall, vi härjade väll på å hade skoj! kom massa roligt folk=) sen hade nån fipplat med dvd:n å satt lösenord, lars blev arg och sparkade sönder foten (vilket han i dag ångrar ganska mycket tror jag).
I alla fall, sedan drog vi ned på stan, förbi flying en sväng och mötte ännu mer roligt folk. Nån gladare människa än Sandra har jag nog aldrig mött, på lika bra humör varje gång jag träffar henne. Tobbe mötte vi också på, och han va nykter på krogen, riktigt duktigt av han tycker jag.
sen gick jag, frida och marielle å käkade fyllemat vid beppes mycket gott=)
Lillen kom förbi, sa hej, snodde lite strips, köpte nya åt oss sen gick han igen. .
Sen kom marielles pappa, vilken underbar människa han tycker jag väldigt mycket om. Det är min extra pappa:)
Jag försökte övertala han att ha efterfest, men det gick inge vidare. En annan gång då:P
Folk va ovanligt sociala i går, varenda människa som kom dit där vi satt började prata med oss, lite gamla hela bunten dock men roliga som fan va dom=)

I dag gick jag å lunchade med marielle,lite senare ska vi till lars å kolla på film, om vi får i gång dvd'n

bilder kommer upp på bilddagboken senare:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0