6.38

är klockan *gäsp. Det är så typiskt att man måste gå upp när man sover som skönast.
Springer runt och lyssnar på Jordin sparks - tatto, det är min nya "tjata sönder låt" (jag är expert på att tjata sönder låtar).
I dag har jag säljteknik hela dagen, det ska bli roligt. Dom lektionerna tycker jag är roliga:)
Får se vad som händer i kväll, det verkar som att Christian och Ola kommer hit och vill ha lite mat (tacos får det bli i så fall, det är lättlagat och jag har inte ätit på över en vecka. Jag skulle kunna leva på tacos).


Älskar min sjal som jag köpte för någon vecka sedan på hm, den passar så bra till allting:)
Nej nu ska jag fixa det sista, sen ta mig till skolan.. Ska nog fixa en kopp kaffe på vägen också, det finns inget godare på morgonen än kaffe (mjoo, möjligtvis den där fräscha smaken i munnen efter att man borstat tänderna).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0