dags igen

Nu tänker jag ta tag i det och börja skriva igen.. Passar ganska utmärkt att göra det just nu när jag flyttar snart.
Har haft en riktig slapp dag i dag. Är ledig från jobbet i dag så jag passade på att åka in på cityfesten i går. Skulle ta en sista kväll med mamma innan jag flyttar, så vi skulle ut och käka med en av hennes vänninor. Men det slutade med en massa glas vin i stället för mat.

Och rätt var det var så stod jag på en scen i ett öltält och sjöng "vill ha dig i mörkret hos miiiiig". Hur fan gick det till egentligen? mjoo, efter en jävla massa vin och cider (väldigt vin var det, så det slank ju ned väldigt fint och snabbt) så kände jag för att dansa. Så jag röjjde på med Mona framför scen och sjöng och hade mig.
Sen drog bandet/trubaduren upp mig på scen och ville att jag skulle sjunga med dom, och eftersom. eller jaa, jag har nog fan ingen bra förklaring till hur fan jag fick mod till att göra som jag gjorde, det måste ha varit det där sjukt goda vinet.
Vet inte vad som for i mig men jag sjöng, dansade och röjjde på uppe på scenen och hade allmänt skit roligt!

Sen tappade jag bort min mor och mona, så jag började prata med ett gäng tjejjer som satt vid bordet bredvid. Det var riktigt roligt, det visade sig att en av dom va KK med basisten som spelade.

Efter yttligare en cider så sprang jag in i David och hans faster (tror jag att det var), hängde ett tag med dom. Sedan drog en väldigt onykter Linn hem till sig..
Vaknade ca 5 timmar senare med en fruktansvärt jobbig känsla i hela kroppen, speciellt illa var det i magen.
Så jag spenderade hela förmiddagen i sängen och mådde dåligt..
Men det är väll så det ska vara....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0