hur många ggr per dag kan MTV

spela crossfire - lady?
Jooo det är en del ggr kan jag ju tala om, minst tre ggr i timmen. Eftersom jag inte har nån radio eller ens min dator här i sthlm än så får mtv stå på och det verkar ju som att de bara har två låtar att spela om dagarna, crossfire - lady och kate ryan - ella elle L'a.

Hör ni hur jag börjar tappa dalmålet nu? jajjemen, inte för att jag vill börja prata stockholmska men jag försöker jobba bort det lite överdrivna dalmålet.

I helgen var jag på tallinkryssning med älsk, det var mysigt:)

Jag tror nog att vi alla nu kan hålla med om att sommaren verkar vara över att hösten är här.. Det verkar inte bättre, bara regn och köld. Förra året va det ju fortfarande tokvarmt den här tiden.

Och som att inte vädret va deprimerande nog så var jag tvungen att köpa kurslitteratur.. DYRT!! Har inte köpt alltihop än, har hittils köpt tre böcker och bara det gick på 1 500..
Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen köpa en biljett, för jag ska ÅKA HEM till Mamma i helgen.... och titta förbi i avesta en sväng också, käka tacos hos vickis osv:) Precis som förr :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0