Ibland börjar man ju undra

Ibland vill man verkligen ställa frågan rakt ut "är du helt j*vla dum i huvet?!"
Jag blev så fruktansvärt irriterad i dag på en kärring (jaa, ursäkta mitt ordval men det är exakt vad jag tycker att hon är).
Det var runt tre tiden på tågstationen, en gammal tant (runt 80 år) bara ramlade i hop helt hjälplöst. Som tur var så skyndade några snälla, vettiga människor fram och hjälpte henne och såg till så att hon inte slog i huvudet...
Den stackars damen var helt borta, såg jätte förvirrad ut.. Så hör jag hur en kärring (den som jag tidigare nämnde att jag blev så irriterad på, för att beskriva henne bättre så kanske jag kan säga att hon var nog runt en 40 år) skrika åt den stackars tanten
-" Måste du sätta mitt i hela jävla gången!!! Akta på dig, jag ska med tåget!!!!! Fy fan vad less jag blir"
Jaa exakt så skrek hon sedan suckade hon en säker tusen ggr och beklagade sig...
OM DU SKA MED ETT TÅG, SE DÅ FÖR FAN ATT VARA DÄR I TID!! HON KAN VÄL INTE RÅ FÖR ATT HON RAMLAR I HOP, HON HAR JU INTE VALT DET SJÄLV!!!
Blir så irriterad på sådana där människor...



Kom nyss hem, va och hämtade lite saker på kungsholmen som jag har kvar där sedan var jag och handlade massa taco grejjer till i kväll.. Nu ska jag plugga lite sedan börja med maten, så den är klar när de andra kommer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0