Isadora, scholl, jobb och inge cityfest..

jobbat hela dagen i dag, kändes verkligen deprimerande att gå till jobbet i regnet. Veta att alla andra ska på cityfesten i kväll och ha roligt medans jag ska jobba.. rikigt tråkigt.
Men men dagen blev bättre, började med att det kom en låda från Isadora, det var nya höstkollektionen.. Massa fina grejjer:) blev sugen på att köpa alltihopa, men jag la band på mig själv.
Sen kom en säjare och började prata om en himmla massa med pia. Hon gav oss lite prover *me like* lite fotvårdsprodukter fick jag från scholl, party feets, fotkrämer och fotfilar.. Så nu ska jag ta hand om mina stackars trötta fötter i kväll.

efter en hel dag med regn (jag har haft sådan skadeglädje för alla som ska ut i kväll) så verkar det faktiskt som att det ska spricka upp (typiskt)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0