Lazy sunday

Kollade på film med Marlene och Jonas i går. en jätte bra film. Fool tror jag att den hette, eller hette den så? :S *minne som en guldfisk*

Gjorde misstaget att väcka älskling lite för tidigt i morse (han har jobbat natt, vill inte bli väckt före halv tre då), men jag hade tråkigt och försökte väcka honom vid tolv. Det uppskattades inte.
Så jag gick ner på Trapper med Marielle och Vickis i stället, Marielle va en ängel och bjöd mig på lunch. Dom skrattade åt mitt val av mat, jag tog från barnmenyn. En långben special (tror jag att den hette), det var grillkorv och strips. Jag var så sugen på det, så kunde inte låta bli. Gott var det i alla fall:)

Nu har vi packat in alla saker i bilen som ska köras till Sthlm, ska slappa lite sen blir det Tacos hos Marielle innan jag åker tillbaka till sthlm.. Usch vad helgerna går snabbt..

Kommentarer
Postat av: mika!

söt blogg du har ; ) kan du sånt själv va? ^^

2008-08-24 @ 16:39:26
Postat av: Marlene

Hehe den hette Felon, har jag för mig. :P

2008-08-25 @ 21:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0