Hur sthlm påverkar en

Det är faktiskt ganska roligt, precis när jag hade flyttat hit så kunde jag se människor på t-banan som började stampa och bli stressade om t-banan kanske var en minut sen. (eller bara när dom väntade på den också) Jag tyckte att det var lite väl fånigt, jag kunde lika gärna stå kvar där i femton minuter (ingen brådska liksom, jag är ju van med småstad där bussarna går två ggr i timmen). Men nu när jag bara har bott här i en månad ungefär och jag är redan lika dan!!!

Det trodde jag aldrig...


Varit på stan en sväng, köpte dom här fina höststövlarna från vagabond..





Dom hade Rea på ur &penn så jag kunde ju inte låta bli.. Jag försökte men jag kunde verkligen inte, jag föll direkt för den

Christian är i avesta så jag är helt ensam, vilket jag tycker är helt värdelöst.. Finns inge tråkigare än att vara själv hemma. Speciellt ensamt när man ska äta lunch. Och för mig som hatar att laga mat. Jag förstår inte varför människor tycker att det är roligt att laga mat, det finns så mycket annat man kan lägga ned sin tid på.. Men jag tycker nog att lyckades få i hop en fin liten lunch ändå:)

Bakad potatis, lite stekta kantareller, ungstekt lax och lite chili creme F.
mums*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0