Office data

Snart genomlevt första passet med Office data, vilket är en mindre rolig lektion för mig (och bara för det så har jag äran att ha det heeela dagen). Jag tycker inte om att sitta vid datorn hela dagen (just det, hela dagen, från nio till kl fyra), det blir väldigt gäspigt och jobbigt för både mina ögon och min hjärna..

Efter skolan lär jag kila ned på stan och byta en tröjja, sen kommer Christian upp med massor av mina grejjer (som jag packade i hop i helgen) som ska in i nya lägenheten. Vi flyttar in i den i dag faktiskt:) Så jag kommer väl att ha och plocka med.

Igår innan jag åkte hem så njöt jag av tacos hos Marielle och Vickis. Det serverades även kräftor. Och jag måste säga att efter det lilla äventyret (när jag skulle skala min första kräfta) så vill jag påpeka: Det finns en anledning till att man kan köpa kräftstjärtar på BURK!!!! Punkt!


Kolla vilken fin topp jag köpte på Lindex, av alla ställen:) Den matachar superbra med den svarta höga kjolen (från H&M) som jag fick köpa av Matilda:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0