Så sjukt snygga tavlor

Hittade en sida för ett tag sen men så sjukt snygga tavlor. Jag skulle så gärna vilja ha nån tavla där i från, synd bara att dom är så dyra.. Det är denna häftiga tavla som föreställer Madonna som lockar mest... Man kanske skulle ta och önska sig den till jul eller när jag fyller..  Denna tavla, plus massa andra häftiga tavlor hittas på www.lepop.se



I dag i skolan så hade vi säljteknik hela dagen, det var riktigt roligt. Det är inte så svårt, man lär bara träna upp sig att vara snabb och lyhörd.. Vi fick träna på ABF metoden (vilket står för för argument+betydelse+fråga)..
Nu ska jag ta och läsa igenom alla anteckningar, sen ska jag plocka iordning här i lägenheten innan christian kommer, annars det blir sopsäcken för alla kläder och sånt som ligger där de inte ska (oftast i soffan)... Och det vill jag ju helst inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0