Singing That Melody

Det är verkligen höst nu, börjar bli riktigt kyligt nu på kvällarna. Men jag slipper frysa nu, för jag köpte en riktig underbaring (en ny höstjacka), super fin va det (och ännu finare blev den på mig). Nu ska jag bara hitta ett par snygga stövlar:)
Matilda köpte en jätte fin svart kjol i går (jag blev så avis), men hon ångrade sig sen och sålde den 100 kr billigare till mig (lucky me!!!). Och jag älskar kjolen, precis min stil...

Snart ska älskling till jobbet, han springer runt och gör sig iordning (eller vad man nu ska kalla det, fixa matlåda och byta om). Jag tycker inte om att han jobbar nätter (oftast), det blir så omysiga kvällar. Ingen krypa ned bredvid när man ska sova, utan han kryper ned när jag ska gå upp (vilket gör det väldigt olockande att kliva upp)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0