Singing That Melody

Ny design. tack Lina den blev jätte fin:)

Va ut i går. Hamnade på nån förfest i Skogsbo med Vickis, matilda, sara, denise och nå glassbilsfolk...
Sen va jag och Sara in på Trapper och kollade hur Marielle skötte sig på jobbet (vilken va rikigt bra). Träffade massa roligt folk där. Sen va vi över till Flying, mötte gamla klasskompisar från mellanstadiet.

I morse åt jag frukost på stan med Marielle, Vickis och Matilda, en supergod kycklingbaugett.
Lillen sålde nyss i väg bilen (han vill inte ha med den till sthlm, det känns onödigt). ska slänga i oss lite mat sen ska vi upp och hälsa på pappa en sväng. Det var länge sedan.

Jag har fått en ny låt som jag ska lyssna sönder, Swingfly - singing that melody

Kommentarer
Postat av: vickis

bara för att jag är en sån fin vän och sa att den var bra ;) trevlig kväll btw!

2008-08-28 @ 13:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0