Tacos och vin

Det har varit en väldigt trevlig kväll...   Jag, lillen och knös käkade lite tacos och drack lite vin och öl. Vi har pratat lite skit med hannibal i bakrunden (jag har försökt stänga av hörsel och syn (jag är väldigt känslig för skräckfilmer, det värsta jag sett är Saw 4, då kunde jag inte sova på hela natten).
Efter maten tog jag hand om disken medans de satte i hop vitrinskåpet vi köpt, det blev jätte fint. Ska köpa fönsterputs i morgon sen ställa in lasse Åhnerg serien i morgon.. I morgon ska jag även tvätta för första gången här..  En väldigt tråkig syssle men som tyvärr måste göras *suck.

För övrigt så måste jag säga att jag trivs väldigt bra i lägenheten faktiskt. Den är ganska liten (ca 30 kvm, vi bor två st här) men det är känns även välsdigt mysigt. Det är en bra planlösning så det känns mycket större faktiskt..
Nu ska jag smörja in mina händer för dom håller på att ta dö av uttorkning (jag har jätte lätt för att bli väldigt torr av händerna så jag älskar Vaseline - hand and nails, den funkar jätte bra. Den återfuktar mina händer samtidigt som den stärker mina naglar)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0