Tattueringsmässan

Lazy sunday, jag hatar söndagar.. Det är ett under de ggr jag faktiskt tar mig ut genom dörren på söndagar, men detta var en sådan dag.. Jag och christian mötte upp knös och jessica sedan var vi på tattueringsmässan i münchen bryggeriet.. Det fanns massor att kolla på där, både fina och mindre fina tattueringar och piercings..
Vi såg även en massa snubbar som man verkligen inte ska bråka med, folk från HA (hells angels) outlaws mm, det var lite häftigt. Har läst svensk maffia för inte så länge sedan, så man har läst om alla sjuka saker de gjort..
Men men det är deras värld (lockande på ett sätt för många kanske, men en värld som jag aldrig kommer förstå mig på faktiskt).

Nu ska jag och älskling bara slappa och ta det lugnt och ha en riktigt lazy sunday..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0