the rest is still unwritten

I går flyttade jag och Christian in i lägenheten. Så ägnade eftermiddagen till att packa upp en massa saker, och komma i ordning. Tänkte köpa ett vitrinskåp på Ikea, men det var slut :( Så det får vänta, måste ju ha nått finare att ställa min samling av lasse Åhberg glas..

Sov första natten här i natt, det kändes bra. Jag tror att vi kommer att trivas jätte bra här faktiskt. Vi fick även internet här nu också (efterlängtat, lite datanörd kanske man är ändå:P)
Var ovanligt trött i skolan i dag, vet inte varför.. Gick upp hyffsat tidigt i morse, hade en sån där jobbigt dålig hårdag (speciellt jobbig nu när jag är "stubben", min utväxt efter håret jag tappat står rakt upp, därefter mitt nya smeknamn).
I dag började vi med företagsekonomi, min lärare där har en lite underlig, rolig dialekt. Det låter som att han kommer nerefrån, men vi har inte riktigt listat ut det än.
Måste plugga idag, har en massa anteckningar och grejjer att gå igenom... Tur att jag iaf tycker att det är hyffsat roligt det mesta så att jag får ork.
Sen måste jag plocka lite i lägenheten så jag får ordning någon gång. Har inte ens packat upp alla kläder än..



Hittade en så häftig portfölj hemma i mormors lägenhet:) Jag tyckte att den var fin:) 
Nackdelen bara att man inte får plats med så mycket i den.




Vad skulle jag göra utan dessa två underbara hårprodukter... Detta är de enda två saker som verkligen rår sig på mitt hår (och jag har provat det mesta). Mitt hår är tjockt och lever varje dag sitt egna lilla liv och brukar vägra lyda mig.. Tills för ett halvår sedan då jag gjorde dessa upptäckter.. Nu kan jag inte leva utan dem...
Får as bra volym av dust it, och hårsprayen fixerar som ingen annan hårspray lyckats göra på mitt hår förut....

Kommentarer
Postat av: vickis

jag saknar er redan, BUUUUUUUUUUUUÄÄÄÄÄÄÄH! kom hem igen :( dumma er..

2008-08-28 @ 13:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0