Tvättdags

Idag har jag min första tvätt tid här, har hunnit gå igenom alla maskiner nu väntar jag bara på att det ska torka... Känns bra att ha det gjort, i veckan ska jag nog hämta min sista kläder som är kvar på kungsholmen..
Lagade en jätte god lunch i dag som jag aldrig provat förut:) Pasta med Kyckling, paprika (gul) och chili/peppar Creme F, det blev jätte gott:) I kväll blir det lax (det gillar jag väldigt mycket, och det är ju så enkelt att tillaga). Haha tänk att jag skulle kunna laga mat, det trodde jag aldrig om mig själv för ett år (eller kanske bara ett halvår när jag tänker efter) sen, det enda jag lagade då var fiskpinnar och köttbullar med snabbmakaroner..
Vad vuxen jag börjar känna mig *garv

Syster ringde tidigare i dag och gjorde mig allmänt glad.. Insåg att jag saknar henne faktiskt jätte mycket fastän vi bråkade nästan jämt. Men hon hade så mycket konstiga och knäppa saker för sig hela tiden (plus att hon lyckades säga massa roliga och klockrena kommentarer hela tiden) som gjorde att man då och då kanske mitt i ett bråk bara började asgarva.. Jag saknar henne...  och min bror som är den mer normala av dom två:)
 (<----- syster)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0