Viktiga människor eller vad ska man kalla dom...

Nu är jag som sagt i sthlm, hade upprop  på skolan i går. Det gick  fortare än väntat, verkar bli en bra klass och trevliga lärare:) Har nog inte så mycket mer att säga, längtar till skolan drar i gång på riktigt nästa vecka...

På eftermiddagen var jag i väg med mormor på nån mottagning, eller vad man ska kalla det.. För att träffa (som  jag kallar det) viktiga människor.. Så särskilt viktiga tror jag nog egentligen  inte att dom är, men dom är speciella på sitt sätt..  Det var nämligen den indiska ambassadören som vi skulle "säga hej då till" ,det var en mycket trevlig människa föresten, jag måste faktiskt säga att de flesta som jag mötte där inne var riktigt trevliga. Speciellt Mexicos ambassadör och kanadas..
Efter att jag gått runt och hälsat, småpratat med människor jag faktiskt inte visste vilka dom var (dom förstod inte riktigt vem jag var heller, eller varför en sån ung liten tjej gjorde bland alla ambassadörer) så fick jag äntligen gå därifrån.

Jag och mormor gick och tog en sallad på Jenses, godaste ceasarsalladen i sthlm (av egen erfarenhet så  är den det än så länge, har iåfs inte hunnit prova på så mycket än men det kommer).


Kommentarer
Postat av: Elin "RockChick" haha

Lycka till Linn hoppas det går bra i skolan :) håller tummarna för dig vännen :)

2008-08-12 @ 13:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0