what to wear...

Undra hur många ggr man ställer sig den frågan per dag? fan vad ska jag ha på mig??
Jag är en sådan där människa som kan byta om tre ggr på morgonen innan jag går ut, bara för att jag inte kan bestämma mig..
Självklart att jag vill se bra ut på insparken, men grejjen är att jag har ju inte hunnit få hit alla mina kläder än (har en massa grejjer kvar i lägeneten på kungsholmen) så hade jag inte så mycket att välja på. Faktiskt knappt någonting, så det blev detta. Det får faktiskt duga..


Har äntligen hittat mig D&G klocka, som jag gav min syster skulden för att den
var borta, men egentligen så var det jag som hade glömt den i reseväskan. Den ska jag självklart ha
på mig i kväll:)
 (dålig bild, blixen på min kamera börjar bli konstig, vet inte vad det är för fel riktigt, men å andra sidan så har jag aldrig varit särskilt teknisk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0