lördag kväll och trött som ett as

Jobbat sedan halv tolv i dag, kom hem halv elva. Helt slut...
Men ändå har det varit hyddsat lughn under dagen och riktigt lugnt på kvällen, vilket vart skönt.
Egentligen har jag inte mycket vettigt att skriva om, det mesta i mitt liv det senaste dagarna har bestått av jobbet, jobba äta och sova. Samt sakna älsklingen hemma i sthlm, riktigt mycket...
En och en halv vecka sedan jag fick krama om godbiten, får vänta ända til julafton innan jag får en riktig kram:/

Blivit helt besatt i boken som jag börjat läsa "en nästan vanlig man", kan inte lägga ifrån mig den knappt, läser varje sekund jag får tid typ:)

Kommentarer
Postat av: matilda

jobba inte ihjäl dig nu bara :)

2008-12-21 @ 14:01:43
URL: http://mgkempe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0