Never let her out of sight

Just nu händer det inte mycket roligt, jobbar på, jobbar på.. I går var jag golv (dvs jag plockade upp varor hela dagen), mellan halv tio och kl sju, samma skiva (julskiva) spelades om och om igen under denna tiden, tror ni jag blev nå trött på "staffan var en stalledräng" och alla andra julkängor..
Det gick bra i alla fall, så sjukt mycket varor, speciellt lager nu till julen. ska ta ett kort på lagret nån gång så ska ni få se vad vi roar oss med att få ut per dag..

När jag kom hem så var jag tvungen att kolla på den gamla klassikern som gick på tv i går, The bodyguard. hur gammal som helst, men jag älskar den.. "Never let her out of sight, Never let your guard down, Never fall in love"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0